miercuri, 31 octombrie 2007


Uneori as vrea sa daram intre noi zidul
e ciudat cat de greu se scurge timpul
daca as fi alergator ai fi linia mea de sosire
daca n-ai fi tu as alerga in nestire
spun direct , nu-s perfect , mor incet
fiindca fara tine nu mai am decat o gaura in piept
sa nu crezi ca mint , sa nu crezi ca joc vreun rol
imi e greu sa vad ca locul tau in pat e gol
fara sa vreau sunt un alt om
ai incetat de mult sa fi doar vocea dintr-un telefon
chiar daca imi torni cate odata otrava in ureche
nu mai sunt solo incep sa cred in suflete pereche
de vrei sa nu-mi dai niciodata drumu , ia-ma incet
si stergeti de pe a ta fata falsul zambet
nu mai zic nimic inchei aici ca doare
daca ar fi sa curga lacrimi...
sa curga ale tale!

Un comentariu:

gorun spunea...

misto versuri, chiar ca te ating .









app dragut site :D