luni, 12 noiembrie 2007

Dead Letter

Ce faci atunci când cel pe care îl iubeşti a dispărut?
Puff... A dispărut, gata, nu mai este, s-a dus
Departe,
Într-o lume mai bună,
Cu viaţă fără de moarte…

Ce faci, când nimeni nu mai e lângă tine?
Chiar dacă nu exist, deja… eşti totul pentru mine,
Te rog, şterge lacrima din colţ de ochi,
Te rog, nu mai plânge, ma îneci…

Regret pentru tot ce nu am reuşit să spun.
Regret, te rog, încearcă să mă auzi acum,
Tot ce spun are ca punct final inima din tine.
Chiar dacă nu mai sunt, eşti mereu cu mine…

Eu te iubesc, te-am iubit şi te voi iubi
Zâmbetul tău mă trezea în zori de zi
Mă lumina mereu, Soarele meu,
Când nu te vedeam, simţeam că mi-e greu.

Nu pune întrebări de ce am dispărut
Ştii bine, aşa a fost gândit de la-nceput,
Hei, eram trei atunci în maşină,
Pe stradă niciun semn, nicio lumină,

Când brusc, din faţă cu viteză a apărut,
Ne-a lovit direct, să schimb ceva nu am putut,
În scurt timp ştiu că te-au anunţat,
Şi ţi-au povestit ce şi cum s-a întâmplat…

Ţin minte c-ai venit în grabă la accident,
Straniu, după trei ore încă eram conştient,
mi-ai luat mâna în palmă, plângeai neîncetat…
Deşi tăceai, auzeam cum strigi, nu am uitat:

„De ce? Cum? De ce anume tu?”…
„De ce atunci cand am spus da, tu ai spus nu?”…
„Nu, nu mai suport! De ce nu pot să întorc
timpul?”... Dar firul s-a rupt, eram deja mort.

Iar ceea ce-a urmat este greu de descris,
Te-ai ridicat şi-ai cerut de la primul poliţist
Pistolul în mână, iar el, prost, ţi l-a dat…
În disperare, l-ai dus la tâmplă şi ai tras!…

by ceekay

Niciun comentariu: